stop calling, stop calling, I don't wanna talk anymore / Be mine!



Påtal om rubriken så är det så kul med tröga killar. Ibland är de så irriterande, men när man sen tänker igenom allt, så är det ganska underhållande, faktiskt!

Idag har jag pluggat, pluggat, ätit och pluggat. FYFASIKEN vad lite till liv man har vissa dagar. THATS KINDA O' SICK.
Den här veckan kommer oxå gå under samma tema, plugg. Förhoppningsvis hittar man väl på något mer också, tyjp sola eller gå ut en prommis.

Usch, nu får jag sådana där konstiga fjärilar i magen med, är inte van vid sådana här känslor. Buähäh.


Julia; jag tänker på dig o på pajaxen, hoppas han blir bättre snart!

Malin S; hör av dig så fort du orkar!


det var nog allt. nu till att plugga foto! wihow.............


/jenne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww va söt du är gumman! känns bra att nån tänker på min lilla plutt :O men en liten prom borde vi klämma in tycker ja (aa) <3333

2010-05-16 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0