kan inte vänta, jag tar dig som du är

Aouf, idag kommer bli en såndär nyttigdag för mig. Har diskat, varit ute me vovven, gjort matte o nu tänkte jag fota till skolarbete o sen ta en titt på ekonomin. Sen kanske de e dags för middag, jag är hungrig för sjutton.

Helgen har bestått av mestadels dans, både på forellscenen och på strand. Det har även funnits inslag av kusin o telefonsamtal från turkiet! Fullt upp.

Imorgon ska jag till tandläkarn, fyfasiken va skönt när man slipper den... bah ett o ett halvt år kvar nu? YEY.

Idag har jag inte så mycket roligt att skriva som ni märker. Kanske får upp lite bilder sen om jag lyckas fota något braigt...


/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0