If you think you're lonely now...

Med ostbågar över hela fingrarna ska jag nu sätta mig och försöka knåpa ihop ett inlägg. Det är inte lätt vill jag medge, spretar med fingrarna åt helt olika håll så det ser ut som jag försöker greppa en stor basketboll. MUMS!

Idag har passthison varit över hela stockholmsstad för att fotografera till projektarbetet. Så går det när man är dum och inte fotar vid besöket! Det fick vi äta upp idag. Sofia i form av en cream cheese beagle och jag en cheeseburgare!
Vi var vid naturhistoriska riksmuseet (passade oxå på att gå utställningen med isbjörnar! De är ju så söta..), vi var och hälsade på vårt kära strand vid hornstull, vi passerade Retro och Ace på svea, samt traskade genom gamla stans bakgator.
Om ni inte tror mig så har jag mina ben som bevis, de är helt genomtrötta och tillåter mig knappt att sitta på dem på stolen.

Idag var det hälsodag i skolan. Jag och sofia var och häls(!)ade på och hamnade oväntat på en lektion och blev tillsagda att skriva ned tio stopp vi ville göra med vår fantasibuss. Med Fröydis blick i nacken berättade jag att jag skulle till Spanien och lära mig spanska, och fick en utfrågning av nyfikna lärare. Efter det drog vi då till stan och fotade, pjuh.



/jenne

Kommentarer
Postat av: Sofia

HALLÅ jag är väl inte ond och åt en hund heller :( däremot åt jag en bagel! :@

2010-03-16 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0