Soul in process

Helgen då; Jobb 8-17, tillslut Ace, jobb 8-17. Nu sitter jag ner och pustar ut och tröttheten hinner ikapp mig. På något magiskt sätt har jag lyckats ignorera/förskjuta att jag borde vara trött, för jag var pigg (men lite snurrig kanske) hela dagen på McDonalds. Coola egenskaper jag besitter, kunna släppa fram sömnigheten när det passar mig.

Mobiltelefon och iPod kunde gärna få göra detsamma, nattlig promenad hem utan vare sig den ena eller andra att roa mig på grund av low battery, gjorde att smärtan i fötterna i (för höga) skor gjorde sig hänsynsfullt påmind.

Imorgon förväntas jag bli dublett av mig själv. Både Felix + kusin tar studenten samtidigt och jag förväntas komma på båda mottagningarna. HUR? Hur klonar man sig? TeknikARN?

Såhär kanske?

// Sofia

Kommentarer
Postat av: Jenne

sickan har en plan; jag letar upp tenikARN i skolkatalogen. Ser namnet, letar upp på face, kontaktar teknikARN och ber han berättar hur fasiken han har gått till väga när han skaffade sig sin lookalike!

2010-06-06 @ 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0