the few weeks time you're out of sight

Studenten var så grym, från början till absoluta slutet. 06-04:45 (?). Inget kunde varit mer rätt och jag träffade alla jag ville vara med.
Jag kan ta studenten varje år.

Idag har jag jobbat sista gången innan min semester! FY FAAAN för en tidig fredagsmorgon. I alla fall om man ska upp och inte bara slockna i sängen när det ljusnar som vissa andra kvällar (läs: studentnatten, jag gick typ upp samma tid som jag somnade kvällen innan).
Förlåt alla som inte fick mjölk i kaffet som ville ha det och förlåt alla som fick mjölk i kaffet fast det skulle vara svart.
Amen.

Imorgon drar två grymma tjejer till Thailand. TURISTERNA. Dock ska vi vara bra sådana :)
Tänk på mig när planet lyfter 11:05, så ses vi om tre veckor

 

// Sofia


Kommentarer
Postat av: Jenne

Ahnej men ja kommer nog klara mig bra utan dig. helt fint, verkligen. Underbart kommer ja ha de.



BUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH stanna hemma! :((

2010-06-12 @ 00:03:33
Postat av: Sofia

Jag har lite jenniferhemlängtan redan nu. HOPPA NER I VÄSKAN tvilling!

Annars.... taggar vi helgen när jag är hemma igen!!

<333

2010-06-12 @ 00:08:11
Postat av: sebbe

LAGOM TILL ARVIKA MED ANDRA ORD!!! SPÅRA !!!

2010-06-12 @ 00:31:17
Postat av: pemelie

nejnej, jag är inte bitter att ja inte också ska till thailand i tre veckor..! ha de grymt såfia!:D lööve

2010-06-12 @ 01:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0