Everybody wanna know, why I'm walking around with a big smile on my face..

 



WELLWELL.
Det är söndag n i'm sick n tired of always being sick n tired! Jag har vart sjuk nu halva helgen. Frisk på fredagen, eller ah snuvig och skit, men lördag och söndag har mich varit sängliggande. OUF, eller uteliggande i solen och halvsoviti hopp om att bli lite brun. Om man ska va sjuk så kan man iaf göra det på rätt sätt, liksom.

Öhöhö, märks det att jag inte orkar vara seriös ELLER? Det är sommar, det är ledigt, eller ah, jobba gör jag ju men pengarna rullar ju inte hela tiden, sååå det kan vi nästan kalla att vara ledig. Plus att Isabella gör dagarna lite roligare på jobbet, så då känns det ännu mindre som att det är arbete vi gör medans vi står och har GIRLTALK där mellan maskinerna som böjer eller klipper plåt.

Förresten, nyss gjorde jag något sepe. Jag duchade med bikini, höhöhö. Den är vit och jag ville kolla om den blev genomskinlig om den fick lite vatten på sig. Det blev den inte! Så det var ju tur att jag testade iaf.
Dock kommer jag knappt vilja bada med den, i våra svenska sjöar kommer den säkert bli missfärgad av alla himlans aljer, så ska försöka spara den till solning + rhodos o SPAIN!

Wihoooooo! Kom hem nu sofia, ja vill ha nån att tagga till spain me!
Och arvika, tänkt på det senast idag, GUSH jag längtar! :D

Det här lyssnar jag på just nuv:


 


 


 



/jenne

P.s. Vår musikvideo, magnus uggla, har blivit favoriserad av någon! HAHA, de e första gånen jag lägger märke till de iaf, den kanske har blivit de förut? PLUS att den har i skrivandets stund 20834 visningar! BIGLIKE! För er som inte fattar vad jag pratar om eller vill se det för att tro på det: http://www.youtube.com/watch?v=30JU_ZXm2cQ


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du solar när du är sjuk så blir det bara värre. bara ett tips!

2010-06-20 @ 22:29:22
Postat av: Sofia

bara for att jag blev sjuk forut blev du typ de med :( TVILLINGSYNDROM

2010-06-21 @ 06:38:44
Postat av: Two olsson sisters

när åker du till spanien då?:D Låter urhärligt!!:D//Emma.

2010-06-21 @ 07:43:55
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Jenne

Det vet ja inte om ja tror på, förstår inte hur de skulle kunna påverka..



Ja vet, såfia, de måste vÄrkligen vara nåt sånt ! :O

2010-06-21 @ 19:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0