We will be okay

O så ringer morsan, sånt förstör mina dagar. Kan hon bara inte låta mig vara? Hon ringer ändå bara "när hon har tid" och säger alltid sånt som är sådär superviktigt. Jag kunde alltså lika gärna kunnat svarat "ja, ja, ja" och gjort något annat samtidigt i två minuter så hade de kanskt inte kännts lika bortslösade.

Idag har jag och Emil vart i Sickla och bytt lite julklappar med fel storlek, träffat virrig donkenpersonal (du behövdes verkligen, Såfia!) och tittat på xbox spel. En händelserik dag var det om man lägger till att jag köpte mat för 126 kronor (buääh!) och sår-sakerm, tyjp kompress och sårtejp.
För, juste, jag och julia piercade oss igår! Tro det eller ej, vi kom där in dropande och vips så hade vi två smycken körda genom våra navlar. Helt underbart! Inte sticket kanske. Eller det var inte så härligt, men det är supersnyggt och jag är glad att vi gjorde det! Wiho. Hoppas bara nu att det inte leder till värsta infektionerna eller något sånt. Men jag ska äta massor av apelsiner och chaminjoner och äta tillskott av cvitaminer och hoppas på det bästa!

Vi hade också middag här i Älta på nyår, som avslutades med lite dricka och dans och fyverkerier. Iaf för grannarna. Det vart ett riktigt trevligt avslut på året med nära och kära, tack för kvällen flickor & pojkar!


Julia, Sofia, jag, Malin och Wendy


Nu blir det ostbågar och teve. Eller lite glass kanske? Eller godis. Nu har jag för mycket att välja på...

/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0