Come lie next to me

Kul att jag är en ambitiös jänta som inte bryr mig att det nyss varit helg och är lov nästa vecka. Det är ju så lockande att hoppa skoldagar bara för att Stockholms Lokaltrafik ger en anledning.

Nåväl. Solen gör oss på bra humör och som sagt skrattade vi gott åt kaoset vid gullmarsplan. Roligt ju, för inget liknande har någonsin hänt oss. Antingen kommer vi till skolan eller så gör vi det inte. Är ju inte den som får ångestryck om jag inte får öppna mitt skåp vareviga dag och gå på alla lektioner förstår ni. Nänä.

Nyss skrivit klart ekonomiarbetet, den du Milles. Känns som jag lånat ut hjärnan till amerikansk militär i för att bli bazookad och sedan fått tillbaka den = ingen mysig känsla. PUH.



// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0