Cause my bright is too slight to hold back all my dark

Fortfarande snö på marken, kallt i luften och det är allmänt beteende att uttrycka sitt missnöje över det här, särskilt om man, precis som jag, heter Sofia och är frusen av sig allt som oftast. Funderade högt över detta idag efter en semla med Jennifer. Om man skulle ta och lägga den energin eller tankeåtgången på annat?
Tänk så mycket jag skulle få gjort. Skulle antaligen vara tämligen smart om jag bodde i ett varmt, behagligt land då inga tankar skulle gå åt att sörja dessa minusgrader.

Nåväl. Semlan var jättejättegod , teet var dyrt och eftermiddagen var allt som allt toppen. En smiley för det.

:)

// Sofia


Kommentarer
Postat av: Jenne

ÖPPPPPÖPP, de va nåt annat vi skulle ta upp, va sjutton va de ? :o

2010-02-16 @ 21:33:18
Postat av: Sofia

jag kom på det!! Om de inte va nåt annat vi skulle ta upp ÖPPÖPPÖÖ

2010-02-17 @ 22:28:11
Postat av: Jenne

de va sjukt rätt, såfia :D

2010-02-17 @ 22:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0