gravity stay the hell away from me

Medan Jennepennevenne stod för att äga fredagskvällen tog jag över uppdraget igårkväll. Lördag alltså.

Det blir inte alltid som man tror, hoppas, tänkt sig MEN utvisa inget. Donkens partyelit, denna gång bestående av Filip, Victoria, mig och Marcus + kompisar till Vickan, var igång från Tyresö till Östermalm väl åtföljda av alkohol. Fick veta mycket insiderskvaller också, slutar aldrig förvånas. Nu är alla jättenyfikna? Hahahaha.
Mission completed.
Det var nice. Ni vet.


// Sofia

Kommentarer
Postat av: Bells

Ibland är det kul att vara öron till allt skvaller ;) Man får reda på sådant som man absolut inte kunde tro! :O Jag brukar själv vara det, utmärkta upplevelsen att ha med i mina böcker (och jag har inte ens upplevt dom! :D)



Ja, det är ju jättesnygg och verkar praktiskt! :) Jag ska precis börja 1an på JB i Gävle :p

2010-08-22 @ 17:28:23
URL: http://bellsbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0