I guess I'll keep talking to myself

Jennifer sitter och grubblar på det här med kommunikation, som vanligt.
Antingen är man bra på 1, prata irl 2, smsa eller 3, på msn
Du kan inte vara bra på alla tre punkter.
Om du är bra på att prata i verkligheten så är du helt obegriplig på sms. Det kanske är det att du är dålig på att korta ner allt du vill säga till några små rader på mobilen?
Jag vet inte.
Men om du suger på att prata irl så kan du allt skriva noveller på sms och msn. Där går det bra att berätta precis vad du känner, men i verkligheten är det superläskigt! Tydligen.

En person som jag fortfarande inte tänker nämna vid namn, sa en gång att det tre punkterna var väldigt vikitgt hos en tjej. Att hon kunde vara pratglad irl samt kunna skriva meddelanden utan att man blev helt knäpp av att läsa dem.
Jag håller med till en viss del. Det är ju viktigt att man förstår varann och har bra kontakt. Men räkna aldrig med att hitta mr perfect som kan alla tre punkterna. Det gäller alltså att prioritera! Vilken punkt är viktigast för dig? Hmm.





/jenne


ps, ni vet väl att sophia somajo börjar spela live snart? HAPPYFACE!

Kommentarer
Postat av: Sofia

de stämmer nog bara på alla misters där ute, för både du o jag är ju grymma på det där :)

2010-08-13 @ 18:29:25
Postat av: Jenne

Det finns alltid undantag som jag brukar säga, o precis, vi är dom ;>

2010-08-13 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0