Han gör mig lugn när alla ljusen har släckts

Kanske att man borde ta och duscha. Och packa. Fixa middag eftersom min familj lämnar mig ensam och drar på kräftskiva min sista kväll i Sverige.
Lilla latmasken här pallar fan inte fixa middag, packa och duscha. Det är en sak att jobba från 8-17, en helt annan mission att ta itu med saker när man satt sig ner efteråt. (Ska aldrig mera sätta mig ner efter jobbet)


Sista jobbdagen på tre veckor! Sweet. Sista helgdagen enligt schema. Mera sweet. Mest sweet är att jag och Jennifer drar till Spanien imorn. Ingen som missat väl?? Medan vi är borta kan ni andra öva på att använda kortläsare, utrota avstavning och njuta av vardagen, så har ni något att sysselsätta er med när bloggen inte uppdateras så ofta som ni vill. YO

Nä duschen var det. ETT TVÅ TRE!

// Sofia

Kommentarer
Postat av: Jenne

ETT TVÅ TRE, FANTA O ROSÉ!

2010-08-29 @ 00:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0