När planeterna stannat

Idag har jag pluggat matte och kommit fram till att chansen att jag klarar gtestet imorrn ligger på kanske... 3,2%. Lättöl. Bortslösade pengar. Ica. Lön. Och från att min mun stod som en graf med maximipunkt blev den till en med minimipunkt! Wihoooo.

Igår ville passthison festa till stängning på ace. Det ville inte ace's vakter.

Jag har nog bestämt mig för vilka bilder jag ska ha imorrn på redovisningen, tror jag!

 

 

 

 

 

 

vad tycks?

Imorrn släpper arvika band igen och heeeela veckan framåt. Detektivbyrån, the knife, the sounds, veronica maggio, parken... Tack?

 

/jenne

 

 

 


Kommentarer
Postat av: juvliiaaah

ojojo, hoppas du det går bra nu på din redovisnig ;o ;$$ <33333

2010-04-20 @ 10:26:28
Postat av: Jenne

JAG TROR att lärarna kommer bli så nöjda så! :D tack i efterhand så att säga, julia! :D <333

2010-04-20 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0