Nyser bös nusit nyst?

Och jag inleder härmed officiellt min andra (tredje?) vecka som förkyld. PANG! Och klubban ner i bordet. Men förkylningen retas lite och går på sparlåga. Taskigt alltså.

Förutom skola på förmiddagen har jag tillåtit mig själv att chilla hemma i längsta möjliga mån. Mest maximala ansträngningen för dagen var att fixa nåt att äta, men någon vis person yttrade att äta bör man annars dör man och jag instämmer till fullo. Mat är bra. Jättebra, som min mage skulle säga.

Eftersom det är tisdag ska man väl ta det där med skolan med. Dock gillar jag tisdagar eftersom vi bara har två lektioner + en håltimme.
På håltimmen satt vi och klurade på metros korsord tills vi vridit ut och in på alla möjliga formuleringar till "säljs i tub", "piffar till" och "fräscht och varmt".

Men kul är det, spänningen är olidlig till vi får kika på rätta svaret i morgondagens tidning. Hah!

Later ! // Sofia

Kommentarer
Postat av: Jenne

Sofia tar ut sabbatten i förskott ;>

2009-09-08 @ 19:49:35
Postat av: Sofia

Som om jag kan vänta till lördag eller !

2009-09-08 @ 20:46:54
Postat av: O&L

Ja jag tror det kommer bli jättebra på rose! Vi klarar att sälja allt om vi hjälps åt ;)LÄNGE LEVE BÄSTA SKIVAN!

2009-09-08 @ 22:19:34
URL: http://grodprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0