You're the fucking best, the best I've ever had

Ah, idag har jag opererat mig i munnen. En tand envisades och ville inte samarbete och växte snett. Men nu är problemet fixat och en liten, liten guldkedja pryder min övre tandråd. Dock matchar den sådär halvtaskigt med min silver tandställning. Hm.

Det sista doktorn sa till mig när jag lämnade sjukhuset var att "åk hem och ta det lugnt nu". Okej, svarade jag och morsan och åkte till Haninge centrum och shoppa.
Det blev två t-shirtar och en kofta för min del. Och en mascara, skriv ner det va.

man ser inte alls bra, men de är riktigt snygga ;>


Imorgon ska Jennifer vara med Emil och mysa, längtar! Men först ett stopp vid vårdcentralen.

/jenne


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, lite pimp my tandställning där!

fina tröjor och söta strumpor har du också ^^

2009-10-15 @ 21:53:02
Postat av: Jenne

Ah, me lite strass så hade de kanske blivit rätt snyggt?

uwh, keften, såg efter att ja tagit den att de kommit me men pallade inte skära ;$ o de e faktiskt assköna till mitt försvar!

2009-10-15 @ 22:20:10
Postat av: Sofia

näää inte ta bort strumpisarna! det blir ju mer personligt då :P

2009-10-16 @ 16:54:35
Postat av: ceeline@

åhh va fina tröjor, var e dom köpta? :)

2009-10-18 @ 10:20:58
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Mr.X MOHAHAHAHHA

Stiligt Jenne! :) Och inte nog med hiphop låt som rubrik, du har blingbling i käften! NAJS! <3

2009-10-18 @ 11:47:32
URL: http://freddanforreal.blogg.se/
Postat av: Jenne

sv;Tack, de är båda från H&M :)



sv;mwaha, tack grindi, grillz ftw ;>

2009-10-18 @ 16:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0