I don't want you to say a single word

Hah, jag fick mig ett gott skratt igår kväll när jag såg Bert filmen! När det gick igenom skolan så slår det mig att, jag känner igen den där trappan.. O såg går de ut i ljushallen .. PRECIS, ljushallen! Ni som går i kärrtorp fattar direkt, den spelades in i vår skola! Tänk att Kärrtorps gymnasium har vart värsta filmstjärnan, hähä. Det var coolt !
(dra fram till ca 1,50)

 

Owh, nu måste jag göra mig iordning, ska träffa Emil i stan. Va ska man ha på sig i detta tråkväder egentligen? Buäh.

 

/jenne

 


Kommentarer
Postat av: sofia

haha! tänka sig, ofta dom hade skåp i ljushallen på den tiden !

2009-10-27 @ 22:45:21
Postat av: Jenne

ah , om de inte bah ställde dem där under inspelningen ;>

2009-10-29 @ 09:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0