Im hard out for cash

De kanske är den där baconfebern som härjar vem vet. Men idag blev tre av dagens fem lektioner inställda, så något är det ju. Blev glad att kunna gå hem tidigare än andra eftersom spanskan var inställd, tur jag inte läser matte - det kommer något gott ur ALLT. Säger ju de.

Jobbade igår, aningens förvirrad var jag men det gick la finemang. Värre vare i Gällivare.
Vid 18-tiden när jag var lagom trött och helt på G kommer det fram en kille som varit i Isabelles kassa innan. "Ursäkta, ditt nummer fattades" pekar på sin take away-påse.
Jag blev full i skratt och hade roligt resten av passet. Det krävs ju ett himla självförtroende

Ingen skola hinner jag imorgon för då ska jag till käftis. Måste försöka lyckas anmäla frånvaro på Fronter YES.

PUSS.



// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0