I don't wanna miss one smile, I don't wanna miss one kiss

 

Vad tycker du att vattenpölen ser ut som?

 

 

Sofia och jag kom ut från svenskan och fick syn på denna vattenpöl, och får oss en riktig skrattattack! Det börjar med att Sofia utbrister:

"Kolla, vattenpölen ser ut som ett hjärta!"

Jag slänger en blick på den och svarar;

"Eller som två spermier som krockar i farten..!"

Gela som hört vårt udda samtal säger;

"Ja, tänk vad alla tänker olika..." Det fick mig att låta som värsta sexgalna killen och sofia som en kärleksfull flicka..!

Sen kom vi på att min spermieidé höll, för det var ju påväg mot spiralen..!

 

/jenne


Kommentarer
Postat av: Sofia

summan av kardemumman - en kärleksfull bäbis! made of love.

2009-11-19 @ 20:51:01
URL: http://passthison.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0