First they ignore you, then laugh at you and hate you

 

 

 

 

 

 

( ha lite överseende med att bilderna blir sådär med digital kamera i mörkret! )

Jag vet. Låten är fantastisk and so is P!nk. Storebror och undertecknad var på hennes konsert igår i globen. Funhouse turnen, P!nk – Funhouse (Spotifylänk till hennes album). Skitbra var det, rolig är hon också! Det var riktigt trevligt faktiskt. Fick skingra tankarna också ifrån naturprov och det misslyckade matteprovet..

Idag fick vi förfrågan om svininfluensan. Vi på passthison sa vänligt nej, tack till de påstridiga sjuksytrarna, men Pemelie sa jag och nu har hon ont i armen, men bara sådär som pålästa Jennifer vet att cirka en av tio får.

Nu ska jag se om mitt ps gick att funka. Programmet verkar leva sitt eget liv lite, det tycks inte om...

/jenne

Kommentarer
Postat av: Du vet vem...

Hejsan svejsan jenne penne (och såfia såklart!)!

Jag tänkte visa att det faktiskt finns homo sapiens som läser eran blogg, genom att skriva en liten kommentar här i det övergivna kommentarsfältet (du blir glad, inte sant?).

Det var för övrigt ett mycket intressant inlägg med många fina bilder:P, fortsätt så! det blir ett MVG på den.

Sedan måste jag bara påminna EN GÅNG TILL så att du inte glömmer; AVTAL, AVTAL, AVTAL! Det är avtal som gäller om man inte vill bli screwed! Glöm aldrig det!



pusspuss

2009-11-11 @ 20:27:44
Postat av: passthison - din kompanjon i bloggen!

hahahha :D jag kanske också vet vem.



GO JENNE! Påläst och duktig, vem behöver kunna matte? Bättre med svinkunskaper, då vet man hur man ska undvika att dö.



2009-11-11 @ 21:44:19
Postat av: Jenne

Gela; Haha, asglad blev jag! ;> mvg låter bra, har inte så många sånna chanser så ska ta till vara på denna..!

Avtal, i wont forget!



Såfia: Ja vet, varför kunna matte? Kan nånfunktion eller polynom förklara vad man kan dö av? Nej juste. Skulle vilja höra Phytagoras räkna ut hur vi slipper undan döden..!



PUSS PUSS PUSS på er!

2009-11-12 @ 09:04:01
Postat av: Lina

AAAA ja va också på pink!! :D sketabetabra! :)

2009-11-19 @ 11:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0