Unfulfilled

I mina tankar och visioner åker jag raka vägen hem efter skolan, sätter mig ner vid ett bra ställe och råpluggar matte. Jag varken ser eller hör något annat och yrvaket tittar jag upp några timmar senare för att upptäcka att jag tagit mig tre timmar att lusläsa den mycket fascinerande matematikboken. Och dessutom förstått!

I verkligheten..ja verkligheten ska vi inte ens gå in på. Den enda gemensamma nämnaren är väl att yrvaket titta upp. Efter lite sömn dåra.
Däremot går uppsatsen ganska bra, det vill säga framåt. Jag arbetar lite på den nu.

Men behov av variation har uppträtt och det är inte annat plugg jag är ute efter. Men jag är bra på att snegla på klockan när jag pluggar, snart ser jag att Greys anatomy börjar. Helig stund, okej? :)

Jag mår ganska bra ändå.





// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0