Tell 'em I've been licking coconut skins

Jösses, får man vara såhär trött? Jag tvivlar på det.

Igår var det nationella engelska som var olagligt svårt. Jag hoppas att ni delar den uppfattningen med mig, för annars måste jag vara löjligt trög vad gäller the english language. 
Fulaste jag hört var ju den skotska dialekten, haha.

Sen var det håltimme tills idrotten började tre timmar senare så jag och Jennifer drog in till Globen. Vi tog med andra ord ut plånböckerna på farligt vatten. Där spatserade vi runt, åt lite mat på subway och sådär. Myspys. 

Sen hade vi idrott, SM2A's favoritkurs minsann!
Asså, på låtsas då.Vi var inte ens hälften där men en tapper liten trupp spelade fotboll i den icke härliga blåsten. Jag är stolt över mig själv, mitt lag på fyra pers gjorde två avgjorda och en vunnen match!  

Sedan återstår att se vad som händer ikväll. Tills dess borde jag ha piggnat till, jag känner mig fortfarande nyvaken. Inte särskilt charmig kanske. När jennepennevenne dansat klart idag, kanske vi kan dra ut någonstans!

Time will tell. 

// Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0