I really wanted that thing, I just want to sing

Jaaaaaaaa-a . Så sitter man här igen, söndag. Precis som Sofia tycker jag att det känns som det är söndag tre gånger så ofta som det är fredag. Suger hårdast gör det.

Wellwell, min helg har varit händelserik, tro det eller ej! Lite ångest över saker som jag borde gjort, men som jag inte gjorde. Lite konstigt, med tanke på att alkohol brukar ha den motsatta effekten.
Hur som helst,
I fredags tillbringades kvällen ute, vid Mariatorget närmare bestämt. Och nej, det var faktiskt inte så kallt som man kan tro. Det vart snarare riktigt mysigt, hähä.
Vid halv två drog vi oss hemåt, efter besök på donken och ett rännande fram och tillbaka till och från flempan. Men det blev som vi ville till slut iallafall, det var det viktigaste.

På lördagen drog jag, lina samt gela till Nacka forum och tillbringade dagen i detta snygga köpcentrum. För visst har det blivit snyggt renoverat och allt sånt, sånt gillar vi.
Inga större inköp gjordes, duktig jennifer.

På kvällen bar det av mot Axel i Svedmyra, där det var lite chillkrök typ. Det kommer folk från när och fjärran minst sagt, samt lite kärrtorp ungar! Alltid skoj faktiskt.
Natten avslutades med lite trubbel vid hemfärden, men jag och grind fixade det, det gör vi alltid!
Kan ju sammanfatta det genom att säga att när jag klev av bussen vid lummergången var det ljust ute och morgonfåglarna kvittrade glatt i buskarna och bönderna nere i Skåne var säkert ute i ladorna och mjölkade korna.

Så idag har varit väldigt segt. Blev väkt av en bror och hans tre kompisar som lanat under natten. Framåt tio började de lira CS och skrek åt varandra, och vid elva satte Jonathan musik så att huset började skaka. Det var droppen för mig och jag gick upp och gjorde frukost, efter cirka fem timmars sömn. Jag muttrade åt honom att det här skulle han få igen för när jag gick till köket. Som att han bryr sig?


Den här håller på att bli grå på nosen. Så himla gammal och skruttig...

//Jenne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och jag är det bästa radarparet som finns. Love u!

2009-05-18 @ 22:34:00
URL: http://blygojke.blogg.se/
Postat av: Freddan

Du och jag är det bästa radarparet som finns. Love u!

2009-05-18 @ 22:34:26
URL: http://blygpojke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0