Sweat baby sweat baby

Jag jobbade idag fyra timmar. Eller nä. Jag fick ju gå tidigare en timme. Glad man blev då.
Det var faktiskt jättebrabra för då kunde jag äta mat. Fyra timmar = ingen rast = ingen mat då.

Förkyld har jag blivit också, helt knasigt för ingen annan är det och det är sommar. Vaknade mitt i natten och märkte att jag inte kunde andas på NÅGON av näsorna (eller ja, näsborrarna då, ni fattar drillen) och det var ju lite läskigt kan man tycka. Tur man har en mun också så man inte dör. 
FÖRRESTEN åker vi till ARVIKA om snart en vecka! Fatta peppen over here och på torsdag är det cash flow! Blir det bättre elle? NEJ.Fick lönespec i dagarna, happy girl man blev då. I am happy. I am girl.


Imorgon ska jag jobba igen men det gör inget förutom att det är sol ute då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0