shock me like an electric eel

Helgen har präglats av donkenarbete. Lördagens ynka 12-16 förlängdes till 12-19 MEN det var dubbel lön (tack gustav vasa för att 6 juni blev vår nationaldag! visst var det väl du? en annan har ju bara vg i historia) och en mjukdag som tack = 7 timmars jobb gav 22 timmars betalning i runda slängar. Kaching! Jag hör redan nu hur det klirrar.

Sedan kom Jennifer och mötte upp mig, kvällen blev inte riktigt som planerat men lyckad!
Ja, och igår då jobbade jag lite till. Eller vadå lite förresten, 8-17 för att vara korrekt. Och det ska man ju vara. Jag ber om ursäkt att jag inte har något roligare att komma med men så har helgen sett ut. 

Sen kirrade jag lite vuxenpoäng när jag gick och röstade, fattar inte hur benen orkade ta mig till vallokalen men det gjorde dem tydligen för jag la en röst minsann. Stolt gick jag hem igen och svullade lite godis, det var smarr. 

Dagens roligaste var ju på centralen idag när jag och Jennifer skulle köpa bussbiljetter (arvika!) och killen som sålde visste vem jag var! helt crazy, "ja men jag vet vem du är, du jobbar på McDonalds". Que? Jag visste inte vem mannen var men han hade tydligen koll på mig (hoppas jag varit trevlig mot honom, annars kan vi ju snacka embarassing moment) och Jennifer hade i sin tur koll på honom för hon har handlat biljetter av honom förut! Ja jösses, en trekantshistoria konstaterade vi i efterhand (utan snuskiga intentions, hörrni!) 

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback