Beg n' crawl

Igår var det firandet av min söta vän Lina som gällde och det var riktigt trevligt! Först vare lite trubble med att hitta klubben dåra, men det löste sig. Är man bara lite osvensk och går fram och frågar spärrvakten vart fan man befinner sig, så löser det sig alltid!

Kvällen blev rätt händelserik, även om jag tyckte den kändes kort. Det blev allt ifrån en hel uppdrucken öl från min sida (DEN NI!) till att ge ut felaktiga telefon nummer (ja, med flit) och hoppa på fel bussar och missa de rätta! Men vid kvart över två var jag hemma efter mycket om och men!

Så nu sitter jag här hemma, i regnet. Och nej, för de tröga så NEJ jag menar inte att de regnar in. Så fattigt har vi de inte i tyresö, SOFIA. :)

På lördag händer det iaf grejer, arvika bussbiljetter ska köpas och lite grillfest i tumba ställer kvällen till med. Nu är det bara att hoppas på att Gud är på vår sida och ger oss lite värm och sol. Det skulle göra kvällen, helt klart.




p.s  Sophia Somajo i våra hjärtan, men inte på någon festival inte. Det sägs att hon har scenskräck.. ds

//Jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback