You make me like charity instead of paying enough taxes

Jobbade imorse med 5.30, happy fish man var då. Nä. Var löjligt trött och allmänt förvirrad ,inte blev det bättre av att tidernas idiot kommer in och går mig på nerverna.

Mycket har jag varit med om (i mina dagar) men det här tog priset tror jag. Mannen byter språk, spiller läsk över hela golvet, kan inte hantera en kortläsare och verkar inte förstå att han måste kommunicera med mig oralt för att jag ska veta vad han vill. Ett rent under att han ens kunde betala. Nåja.

Fick gå tidigare så nu har jag ju resten av dagen att göra något på. Lustigt hur livet ter sig ibland när jag trodde jag skulle sluta 14.

Ni ba; men kul för dig då blablabla.
 
Japp.



// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0