All I have is you

Det verkar som mig grej är att nattblogga? Det är väl då jag har tid känns det som.
Emil kom iaf till mig igår kväll och spenderade natten och förmiddagen här, mysigaste pojken kan jag skryta med att jag har!

När han dragit så mös jag med morsan och kollade teve och slöade. Sen har det inte hänt så mycket mer, iaf inget att skryta med.
Lite update till nästa vecka är att jag den 28de flyttar in hos moster&morbror igen och bor där till den 6e. Och på onsdag, den 29e för de som inte räknade ut det själva, så ska jag och brossan se Veronica Maggio! Hon är ju så himlans bra, längtar!

Och juste imorgon (eller senare idag, men ah) så ska jag o jonte till Micke för att ha lite chillkväll med mat och gott. Så jag är lite off till lördag.


Well, innan jag går mot sängen så måste jag ändå skryta lite med vår film, som helt plötsligt klättrat som satan och har nu cirka 4,5 k views! Vet inte vad detta ryck kommer ifrån, men bra är vår film allt! Det är väl därför, hähä.



//Jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0