I hear in my mind all of these voices and it brakes my heart

Nu sitter jag och käkar ostbågar klockan tjugo över ett på dagen. Det finns inte hur ledsen, eller sårad kanske, jag känner mig just nu.
Men jag vill slippa tänka nu. Slippa tänka på människor som säger saker utan att tänka efter först, sluta tänka på människor som tror så bra om sig själva och trycker ned andra människor för att bara må bättre själva av det. Så jäkla patetiskt så jag blir illamående.

Jag åkte buss hem och det var första gången på väldigt länge som jag kände mig riktigt bekväm. Det var lagom mycket folk på bussen, och vi susade förbi norra sköndal, masten, töresjövägen och bergfoten innan någon valde att trycka på stop knappen.
Gud så skönt det kändes!
De enda ljud som hördes var någon som prassla lite med en påse någon enstaka gång, och någon fick sms på sin mobil. Inget mer. Skulle jag vara med i LOST eller Robinsson eller något liknande, så skulle jag välja att tillbringa min tid på en öde ö med dessa människor.



Förresten så har jag börjat nysa mycket berätta jag för sofia, o hon kom på att det var nog mitt nya schampoo!
Passthison har kommit på att de börjar nysa vid roliga tillfällen.
Jag börjar nysa när jag plockar ögonbrynen och av starka parfymer, samt av schampoo tydligen då.
Geniet själv (Sofia alltså!) börjar nysa när hon får solen i ögonen eller när hon äter starka minttuggummin, vilket Jennifer finner mycket underhållande!

btw, vid sex ska brossan hämta upp mig och så ska vi åka o se denna kvinna:

 

/jenne


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-07 @ 18:11:36
Postat av: Sofia

HOPPSAN "geniet" själv lyckades skicka en mystisk tom kommentar haha.

jag tycker vi är ganska unika jennifer, vi skulle passa i vilken reklamfilm som helst att nysa på beställning. Nästa reklam för nässpray? :)

2009-12-07 @ 18:13:16
Postat av: Jenne

JAPP, unika it is. extraknäck :o ! kan stå i gallerian o sälja nässprayer, wiho!

2009-12-08 @ 06:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0