I love the way you like me, the things you say about me

Jennifer är sur. För ovanlighetens skull inte på sig själv och inte på alla lärare som ger tusen läxor efter bara tre (!!) dagar i skolan. Nej, nu är det på en jäkla dum bloggerska (tänker inte skriva namn, för då kommer ni direkt gå in på bloggen och direkt får hon tio nya besökare. Vill ju inte hjälpa flickan få fler läsare!) som har lagt upp bilder o förnedrat personer i min närhet. (Fint sagt, Jennifer!)
Fan va omoget.

WELL NOW, jag har idag dansat för första gången på .. tre månader? Eller något sådant iaf. Det var kul att träffa alla igen, och det gick bra för att vara första gången på så länge. Jag brukar suga mest av alla o helt vara okoncentrerad, men nu gick det bra, mot alla odds på unibet.
Jag har nu en aning ont i hela kroppen och känner att imorgon kommer jag vakna med såndär härlig träningsvärk, yes!

Påtal om imorgon så slutar jag ca halv tolv och tänkte åka hem o göra nytta. Och sen kanske det blir farsta med morsan. Jag borde inte spendera mer pengar, men kanske ska följa med som sällskap? Hon har ändå varit snäll nog att gå med på att betala mitt pluskort terminen ut. Och halva mina nya sneakers.

En bild från i våras, ni har säkert sett den förut, men jag hade tyvärr inget bättre att pryda bloggen med. *sad*

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: julia

varför sista dansen på tre månader ? ;o

2009-08-25 @ 09:44:53
Postat av: Jenne

Nono, ja syftar såklart på att ja inte vart på dansen på tre månader ;D

2009-08-26 @ 17:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0