Miss it so much

Kortisdag vi hade idag, matte + religion = tisdag. Jag och Jennifer konstaterade på tunnelbanan hem, en aning nostalgiskt, hur vi endast en vecka tidigare suttit och ätit frukost ungefär samma tidpunkt. Helknasigt.

Den 25 augusti är det idag och ni vet vad det betyder? Cash flow, skön lön, klirr i kassan, kalla det vad ni vill. Glad blev jag när jag gluttade på kontot jag är nämligen inte så fattig igen!

Imorgon är det bara onsdag (dagen som jag ska gå utan lunch vi får se hur det går) sen kan vi snacka! På torsdag åker jag och Jennifer för att hämta Popagandaarmband sedan börjar Popagandahelgen. Poppelipop peppepp!



God kväll! // Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0