Lit me up and I burn from the inside out

Sinnessjukt bitter över att fylla 30 mitt i en pandefuckingmi men d e va d e. Men vet ni vad, jag har nåt som inte ni har,  VÄRLDENS bästa 30års helg bakom mig. Den hade inte kunnat vara bättre för att vara mitt i en jäääävla covidtillvaro. Den innehöll allt av värde från torsdag till söndag. 
 
Till exempel det här. Dom bästa vännerna jag vet hade roddat med surprise hemma hos mig och fixat & lurats & grejat. Vad har jag ens gjort för att förtjäna det här? Kommer aldrig mer acceptera att komma innanför dörren 2021 utan att mötas av en hotshot och ballonger och konfetti och råbiff och kompisar. Snälla, måste man nöja sig med mindre. 
 
 
Nåväl, nu är man bara medelålders. Ihjälfrusen medelålders. Ihjälfrusen medelålders trött. Ihjälfrusen medelålders, trött, uttråkad. Vad ska hända nu nån? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0