Are we having fun yet?

Jahaja, här dör vi & återuppstår som om vi inte var menade att göra annat! Men hur kan man låta en sådan här blogg gå i graven? Om inte för er skull så för VÅR skull, jag vill ju veta vad min donkenjänta har för sig nu när vi inte ses varenda dag som på den gamla goda gymnasietiden.
 
Och eftersom jag numera är en hårdstuderande kommunikationsstudent är det väl inte mer än rätt att jag skriver lite? Vår lärare i praktiskt skrivande deklarerade första dagen att han inte kan lära oss att skriva (låter ju....betryggande) utan vi måste själva läsa OCH skriva.
 
Så, jag ska skriva.Sedan ska jag läsa (vad Jennifer skriver).
Idag har jag skrivit massor på vårt terminsprojekt i skolan som ska lanseras på måndag och NÄPP, inte ens passthisons anonyma stalkers får veta vad det är det innan måndag. Nixpix. Men jag lovar att det kickar some awesome ass.
 
 
/ soesfia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0