Solen i ögonen

Fredag! Och det allra bästa med den här dagen är att jag inte har det minsta ont i halsen längre!! Praise the lord för den typ. På riktigt, här har jag varit ledig fyra dagar denna vecka och inte minsta lilla löpsteg har det tagits på grund av en icke samarbetande hals (vad var det jag sa i början av veckan?)

Jaja. Idag är det sol och nice väder, jag har hängt med mor & bror i massor av affärer i jakt på en studentoutfit åt honom. Kan ju inte låta honom springa ut i vad som helst? Som en syster.

Snart kommer Felix hit, jag tror han ska laga mat åt mig, Mimmi, Adde och flera? Haha, vi snackade parkhäng först, det är soligt och det är ledigt för flera av oss. Yeehaa, lagom aktivitet för en sån som jag som jobbar ett tiotimmarspass imorgon med start 9 (uäck).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0