baby don't feel no pain just smile back

Ska upp och jobba - hör och häpna - 9-17 imorgon! Värsta klassikern. Innebär ju alltså att jag ska trängas med andra folk på tunnelbanan både dit och hem i morgondimmans trötthet (det var fan länge sen jag gick upp innan 9). Men det är ju ljust ute nu vid den tiden så vem är jag att klaga.

Sedan är det tänkt att jag ska mosa lite intervallträning på det! Hatkärleken definierad. Hoppas kärlekssidan tar över imorgon.

Idag skulle jag ha hängt med Nathalie i vårsolen...visionen var hon, jag, varsin lunch, en sol och valfri uteservering/parkhäng. Att hon fick öroninflammation fanns inte med i den bilden, men den la till sig ändå, fasiken. Har fått underhålla mig själv idag, är fett dålig på det.

Vilka problem jag har....hahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0