Slutkörd

Jag är en stupad warrior just nu! Supermycket att göra på jobbet helt plötsligt (skulle ha jobbat 14 dagar i sträck om jag inte haft studenter och långväga besök osv) och sen styrde ju Jojo upp en utekväll med start på ankan igårkväll! Hur nizee som helst! Tråkigt bara att det inföll kvällen innan jag skulle upp och inventera 06 men jaja. Min vanliga träffsäkerhet. Vi ses imorgon igen ändå. Och vad gör man inte för att träffa sina donkenkompisar en liten sväng!

Vad gör jag här och varför gör jag det (NU)? var ungefär känslan imorse när jag räknade varor. Jag? Räkna? Morgon? Dock sjukt nice att sluta 10 och ha hela dagen framför mig. Fick en flipp eller något och sprang 13 km, runners high på den!

Därav infinner sig bedövningsstatus deluxe i kropp och själ just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0