Need you like water in My lungs

Så är min pojke återigen på plats i Stockholm. Trött, hungrig och utmattad var han när han ringde nere vid porten och ville ha hjälp att få upp packningen.
Är det så jobbigt att spela datorspel undrar jag? Kanske det inte kallas e-sport för intet? Hehe. Så det sussas på gott bredvid mig nu. Darling!

Själv har jag varit högst upptagen på senaste. Hade romantisk middag för två över några glas vin med Jennifer här igår, som vanligt löpte käfterna på i 100 km/h . Inga konstigheter där alltså.
Hade även soft lunch för två med Nattis idag (thaimat!!!! Dör så gott det ääääär, så käkade vi almondytårta med) ackompanjerat av diverse diskussioner om jobb, förmånliga banklån och...jobb. Och annat.

Det var väl det. Myser med min nya adventsljusstake och äger på wordfeud. Helt i sin ordning med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0