Du är aktuell du bränns

Amazinggggg! Att Kent arbetar på ny musik. Det gör mig glad, och det tackar vi för! Undrade just för några dagar sedan om det fanns någon limit för hur mycket bra musik ett band kan spotta ur sig sådär? Näää tror inte det.

Andreas åkte iväg till Jönköping imorse och jag passade på att gå upp i tid (typ 09.30 ovanligt ja). Sen bestämde jag mig för att springa en mil and so I did (!) Duktiga ben man har som kan pinna på sådär. Har typ inte sprungit på två månader.... Lagom bedövad nu alltså.

Bjöd in mig själv till mamma ikväll för att käka middag. Ensamheten är nämligen inte riktigt min grej, åtminstone kändes det inte så idag. Plus att jag är råpank till imorn, OCH det är ju faktiskt trevligt att umgås med sina päron med. Har lite ont i magen som vägrar ge med sig också...som gräddan på moset. Hm. Blä.

Hittade massa bilder från min gamla (sunkdåliga sämsta äckel) telefonen som gav upp på Mallis. Från studentfesterna då det begav sig....ahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0