if you call then i'm coming to get you

Har nyss kikat arvikabilder på facebook. Börjar typ skratta vid varannan minst. hahahhahahhahahaaa, vad kul vi hade.

Sitter dessutom här utan vare sig pojkvän eller annat sällskap, ensaaaaaamt. Borde städa och annat skitgöra men pallar.fan.inte.  As.jävla tråkigt är det. FYFAN.
Så jag chillar järnet, målar naglarna (kan ju applicera såna tjusigheter nu, WOHO) och väntar på att Scrubs ska börja som jag kan titta på och och även somna till. Så galet skönt att somna med tv:n på så det finns inte, börjar utveckla ett beroende angående detta.

Hörrni, jag är inte skapt för detta land vid denna årstid trots att jag är ett februaribarn. På riktigt nu alltså. Dör snart. Om det är 15 minus imorn med när jag drar till jobbet går jag hem igen och lägger mig under täcket med en hårfön på högsta värme okej?

 

// Sofia


Kommentarer
Postat av: Jenne

så jevla ful bild, får lite fjortisdamp här

2011-02-24 @ 18:12:08
URL: http://passthison.webblogg.se/
Postat av: Anonym

näääää :D men du kan skylla på promillehalt över 0,99 iaf. men på riktigt, söööööötcool jennifer <3

2011-02-24 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0