Yes, siir

WOUP. Den här helgen har försvunnit i intet som en kossa i kvicksand. I fredags hände inte ett skit. Bara tråk rakt igenom.
Igår var det tänkt att vara utgång men vädret tillät inte att jag vågade bege mig ut. Tänk att stå där, vid tre tiden på slussen, och inse att nattbussen inte har tänkt att komma. Alls.
Nej, tack. I femton minus liksom, till och med jag bangar på en utekväll då. Synd dock, hade vart kul att festa med farstabarnen, men vi får ta det en annan gång, hoppas jag! När ni kommer hem från Spanien kanske? Era busar..

Det slutade iaf med myskväll hos julia där vi såg teve och pratade. Det behövdes verkligen, kändes som jag inte pratat med någon på flera veckor!

Nu sitter jag här och vill kasta mobiltelefonen i väggen eller golvet. Vad som, bara den går sönder och blir icke användbar. Skulle kännas ganska bra faktiskt, slipper jag få denna ilska inom mig så fock det klickar till.



Till såfia: Satt och kollade igenom projektarbetsbilderna och vi behöver ta en dag att åka runt och fota...!

/jenne

Kommentarer
Postat av: Julia

Jaaah, så tur i oturen att de inte blev nå utekväll då så jag inte hade deppa sönder själv här hemma liksom ;DD <3333

2010-02-21 @ 16:38:55
Postat av: sofia

whenever wherever baby! så länge inte snöflingorna är ivägen..komma tidigare till skola imorn och börja spåna layout? lay out layout!

2010-02-21 @ 16:40:36
Postat av: Jenne

Julia- amen eller huvr, jag tycker så! Tur att du inte va sjuk heller, isf hade jag dött lite halvt! <33



sofia- tycker de, men isf häller vi vatten på dom. vi tar me en blomspruta o sprutar fram en väg att gå!

japp, va tycker du för tid? nån timme innan ellur? eleven o' klocka?

2010-02-21 @ 17:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0