Säg vad du vill ha

Jobbade öppning i måndags fast jag egentligen var ledig då. Snäll som jag är ju så gick jag med på det, och fick ledigt idag. Sjukt värt! Så igår gick donken ut och röjde. Fyfan vad roligt. Isabelle avbröt från betalningen av två shots i kortläsaren och så drog vi, ska också börja med det. 152 spänn bara sådär. 15 cheese!

Upptäckte bläckvirvlar i handflatan och flashbackade att jag skrivit passthison.webblogg.se inne på max brickunderlägg. Hamburgermax. Så nu kommer statistiken att skjuta i höjden, danke.

Vid fyratiden imorse krashade jag och idag är jag stört nöjd att jag jobbade i måndags och lider med vickan som fick min sköna 9-18 att jobba idag. Hahahahahahah. Fast lite synd om henne också.


7-16 och 8-17 på bild

 

Här var klockan mycket. "vaaa, vem drack upp mitt vin?" (inte en tanke på att det var vi, och så dokumenterades detta mysterium)

 

// Såsfia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0