skulle alltid vara den som stod bakom dig

Ni som låg sömnlösa igår natt pga jennifers förvirrande status på facebook, och låg o grubblade på om sofia och jennifer verkligen kommer att komma in genom strands portar den 8e maj, NI kan pusta ut.
VI KOM IN! Wiho. Jag vet inte om det var mitt grymma övertalningsmail som fick gästlistepojken att sätta upp oss på under 20 listan eller om de bara missat skicka oss ett bekräftelsemail, men hur som så fick Sofia det igår och nu är det lugnt!

Detta betyder alltså att vi får se familjen! JENNIFER GILLAR DETTA! Party party. Vad jag kan minnas har det aldrig blivit misslyckat när vi besökt strand, o då tycker jag att vi ska se till att inte bryta denna tradition! :)

Igår vare skiva, grind var VÄRDINNA och skitsnygg, precis som jag, sofia, julia och lina. Billiga shotar fick vi med, 30 spänn. Dock inte metros förtjänst.

Förresten så vill jag flytta från Tyresö. Nu har jag ännu ett skäl (en själ?) till att inte gå till centrum osminkad. Orkar inte detta lilla samhälle.
Eru på, Julia?


sluta upp med fjortisminen, jennifer holmqvist

/jenne

Kommentarer
Postat av: juvliiah

ooojh julía är väldigt på o lämna tyresö ;DD <33

2010-04-30 @ 13:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0