Just gimme the LIGHT

Helgen har jag och Jennifer spenderat på diverse spännande äventyr men på varsitt håll.

Jag var pumpad med Nathalie (storstadsflickan i egen hög person) och vi drog till säsongsavslutningen på F12. Vilket vi gjorde alldeles rätt i, trots aspackat med folk var stämningen skyhög. Eller kanske just därför, och vart man än vände nosen fick vi syn på bekanta ansikten. Sånt blir man ju glad av ju.

Idag är det måndag och jag är segare än lammkött. Är småsur på min förkylning som visst bestämt sig för att göra sig hemmastadd i kroppen och köra ut immunförsvaret i samma veva.

Piggnade till något på labben vid naturkunskapen imorse men inte för att jag är så väldigt förjust i att labba slutna ekosystem, snarare var jag på min vakt när jag, Fanny, Sanna och Wille tågade runt i naturen på jakt efter... naturens kretslopp. Man vet aldrig vad som kan hända förstår ni. Maskar, brännässlor, sniglar och jord. Booh.
Skogsmulle här - check! Det finns ju ändå en anleding till att jag INTE valde att gå natur natur.

Sen segade jag ihop igen när spänningen lagt sig och nu sitter jag här i samma sinnestillstånd. KUL.

Här kan ni få titta.

 

Dags att göra spanska . Qué solías hacer en verano cuando era niña? Använd preteritum OCH imperfekt.

// Sofia


Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Tack så hemskt mycket! :D <3

2009-09-07 @ 19:51:05
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: storstadsflickan

storstadsflickan hälsar snyggaste tjejerna på bilderna evaaah

2009-09-07 @ 22:51:36
URL: http://storstadsflickaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0