Sen en tid tillbaka

Fredag är det idag ! Men idag har jag inte riktigt haft alla flingor i paketet.  Eller inte varit skarpaste kniven i lådan. Ja, ni fattar tjingen. Listan kan fyllas på med liknande exempel (vilken lust jag fick med det nu då).
Jag har helt enkelt varit aningens vimsig - glömt saker i skåpet, inte haft koll på klockan, inte haft koll på schemat och såna där grejer. Telefonen-ner-i-vattnet igår är också en grej. Vad har hänt med mig?

Anyway. Fredagar är bra dagar för då har jag bara TVÅ lektioner! Vi fick se lite informativa filmer på både psykologin och naturkunskapen sen var det tack och hej trevlig helg.

På grund av diverse jobb och sjukdomar var vi tvugna att ställa in middagen imorgon som vi skulle ha hos Emelie men låt oss inte hänga läpp för det. Jag och Nathalie ska ut! Snart ska jag kila iväg och införskaffa lite käk som vi ska laga innan vi förfestar och drar iväg.

Det blir nog prima ballerina.

 

 

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0