Men att stanna känns så rätt

Att jag försov mig imorse gav mig ju inte den bästa starten på veckans bästa dag (!) men jag speedade på lite mer bara och var glad över min tilläggssömn. Efter allt psykologiplugg igår kväll vet vi ju hur viktigt det är och så vidare. Bearbeta minnen och dolda önskningar och hej o hå.

Kom till skolan för att göra naturlabb, vi kikade på märlräkor och vattengråsuggor under lupp. Stora blev dom och läskigt värre var det när dom rörde sig. RYSER

Försöker slänga in lite bilder från fredagen när jag var ute med mina två snygga vänner. Hela helgen försökte jag lägga upp bilder men min dator fuckade värre än en hora i Moskva.

Med ett sådant beteende är det inte lätt att få som man vill ska ni veta. Men nu är det ny vecka nya tag, det borde datorn också fatta.

 

// Sofia

ps imorgon ska jag och jennifer äta muffins och utvärdera the bakery, jag kommer stortrivas med vårt projektarbete! ds.


Kommentarer
Postat av: STORSTADSFLICKAN

fan vad snygga kompisar du har

2009-09-28 @ 21:54:06
URL: http://storstadsflickaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0