Whats my age again?

Ojoj, idag har varit en hård dag för mitt huvud. Dagen började med matteprov från 08.10 ( DE E FAN NATT, DÅ S-K-A MAN SOVA! ) fram till 12.20. Dock drog jag och sofia till stan vid 11.20 tror jag. Har ingen som helst aning om hur det gick... men jag måste få vg för att få vg på kursen så jag hoppas på det!

Sen filura vi där en stund och drog sedan tillbaka till skolan för att ha en efterlängtad (NOT) engelska. Vi såg film och jag fick ruskigt ont i ryggen av de jäkla trästolarna som bara b203s klassrum har.

Efter det begav jag mig hem och har suttit med samhällsuppsatsen hur länge som helst, usch. Men duktig känner jag mig!

Och nu sitter jag och redigerar lite i ps, tog bilder idag med molly ute på baksidan. Ni kan få resultat senare eller imorgon.
Vad händer imorgon?



//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0