Suddenly victomized

Japp, jag instämmer med föregående talare. Jennifer, alltså. Matte B-nationella 8.10 på morgonen är inte humant någonstans för då är man inte vaken.  

Men men, what needs to be done needs to be done. Jag hoppas att jag inte gjort bort mig totalt bara genom att svara helt koko på vissa frågor. Typiskt mig att göra ett sånt bautamisstag, nåt som får de högre mattemakterna att ändra sig i fråga om reglerna och införa minuspoäng i systemet. YEHAA.

Sedan blåste vi in till stan med lite hjälp av tuben. Sånt man får unna sig efter matematisk huvudbry, min mage skrek efter mat

Resten av dagen var ganska waste. Därmed får det vara nog med rappakalja från det här kakhålet idag. Nu är det helg och jag samstämmer än en gång med Jennepenne - vad är planerna?

Äsch, vi slår våra kloka huvuden ihop imorgon i skolan (med en av de sista textkommunikationslektionerna, vet ni hur vedervärdigt det är eller. B-kursen är redan begraven och startar inte i höst, RIP), 
Någonting kan vi nog klura ut, eller hur Holmqvist? :D

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0