So the proposition is...

Helgen har på det hela taget varit bra. Jobb igår och ni anar inte hur sepevarmt det blir bakom kassorna. Det är endast en tidsfråga innan jag smälter ihop likt glassen håller på, när man gör för många McFlurry på rad. Dvs, en milkshakeliknande sörja. Tänk er mig som det.

However.
Idag var det inte så varmt. Saknar solen som vägrat behaga mig med sin eminenta närvaro (precis som Jennifer, rymde ni tillsammans ifrån mig?). Istället REGNAR det idag. Nån är ledsen där uppe. Stackars...

Men jag är nöjd, spanskaprovet gick bra så snart är jag också en 91/91:a vill jag lova. Promise, I'll be there soon.

Nu är det tänkt att jag ska skriva på uppsats som ska in imorgon. Tror ni jag gör det eller. Nixpix. Bäst att börja snart innan jag somnar.


So long!

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0