Partiella derivatan

Eftersom jag antar att det inte är någon därute som har en radar över mig och mina tankar (?) och att ni alla är jättenyfikna på vad jag pratar om samt vad som händer när jag vaknar på morgonen, tänkte jag att ni kunde få ta del av denna ytterst remarkabla och utlämnande lista om mig själv. Enjoy people, annars vet jag inte vad jag ska roa er med idag!

 

Jag har insett att min senaste kyss: var en hejdå-kyss
Jag lyssnar på: musik
Jag pratar: ofta om saker som är helt waste men som jag tycker är roliga
Jag älskar/tycker om: mina vänner
Mina bästa vänner är: bäst såklart!
Min första riktiga kyss: håller jag för mig själv
Jag avskyr när folk frågar: är du sur? (man är ju alltid det när någon frågar och man blir alltid surare, hehe)
Kärlek är: något alla borde få uppleva
Mitt bästa: ämne är nog spanska
Jag kommer alltid att: förakta kaviar
Jag tröttnar aldrig: på att minnas och prata tillbaka om saker som hänt
Sist jag grät var: några veckor sedan
Min mobiltelefon är: trasig och snart utbytt mot en ny i sann Jenniferanda!
När jag vaknar på morgonen: är jag hungrig no matter what
Innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna
Just nu tänker jag på: att jag är glad och vill ha mat
Bebisar är: gulliga
Imorgon ska jag: få veta hur det gick på matte nationella

 

Förlåt för att jag är megastor, men jag ville inte samarbeta på att göras mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0