I don't want the world to see me, 'cause I don't think that they'll understand

Ja men då sitter vi här igen, söndag. PARTYY! Or not.

Hur som, helgen har vart händelserik, minst sagt. Slog igen locket på vaniljsockerburken lite extra hårt imorse, när jag gjorde min "vakna-till-liv-latte". Jag vill ju inte ta ut min vrede på Molly, som för övrigt var den ända levande varelsen i huset sen igår kväll. Känns lite som jag levt på Mars (om de nu inte finns liv där), den här helgen. Morsan har bott i stan ungefär hela helgen och Jonathan har tittat förbi och hämtat pengar för att sen dra vidare på osäkra äventyr i Tyresö.

Aja, det var mys i fredags! Fest för idag 18-år fyllda Mimmi, på Östermalm. Det var jättemysigt, dock blev vi utslängda men det gjorde inte kvällen förstörd! Vi drog vidare till en park i närheten och fortsatte minglandet där.
Vid två snåret ramlade jag och sofia innanför min dörr och i princip somnade på hallgolvet . Men vi vaknade i sängarna, så det var inget att oroa sig för.
På lördagen åkte Sofia in till stan för att se morsan springa Marathon och jag chillade sönder ett tag, men fick senare sällskap med Lina in till Långholmen och Skrattstock! Det var massor av folk och skön stämning faktiskt. Där mötte vi upp Julia & Jenny och vi drog oss hemåt vid fem tiden.
En ensam middag blev det för lilla mig, eftersom brorsan kan vara grymt osocial när han vill det. Men julia kom rätt snart och gjorde mig sällskap.

Sen blev vi rastlösa och messade runt lite och kvällen slutade i Råhlis med glada människor! Många händelser, men jag kan lugna er med att varken Grind eller jag fick några poäng under kvällen. Tyvärr, men så sant så! Men trevligt hade vi allt.

Idag har jag varit allmänt döktig. Det är ju trots allt morsdag, så jag städade hela huset (!!) och gjorde fint åt morsan. Hon kom hem vid dryga 18.00 tiden, och hade tillbringat dagen i Råhlis.
Sådan mor, sådan dotter? ..


Se så fint jag gjorde i hallen

Peace out, mjauh
//Jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0