Dry your eyes, he's just some guy

Tisdag, om sju minuter onsdag (i skrivandets stund). Och ja, jag tillåter mig själv att sitta uppe, eftersom jag är ledig imorgon ! Yey! Me like very much.

Idag lekte emelie & jennifer ensamma i skolan. Det var lite ovant, men eftersom emelie och jennifer är de som brukar flumma, så blev det mycket skratt på egen hand idag. Fast så brukar det ju vara eftersom de andra två inte brukar förstå vad vi garvar åt. Hmm

Hur som så hade vi i princip betygssnack på varenda lektion och det resulterar i en massa dötid, mellan de två minuter samtal man har med läraren. Inget g har jag fått än! Nu är det bara samhälle och svenska jag inte fått betyg i, pff.

Btw så är jag super pepp på arvika i sommar! Så nu kan alla skriva ner det på närmsta papper. Jag har pennor, fråga så får ni låna.

Nu är jag trött, sängen is calling!


Fjortisss bild, men jag älskar min keps!

//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0